Noma Bar
From LABMM1_IDE
Contents |
ESTUDOS AUTÓNOMOS
NOMA BAR
TRAXECTORIA PROFISSIONAL
Avinoam Noma Bar, é um deseñador gráfico de origem israelí que nasceu no ano 1973.
Desde que era uma criança gostava de ser artista; e foi o longo da primeira Guerra do Golfo cando descubriu a súa combinación mais utilizada nas súas obras: a mistura de caricaturas com pictogramas .
Graduouse no ano 2000 na Academia de Jerusalén Bezalel de Arte y Deseño co título en deseño gráfico e tipografía.
Depois trasladouse a Londres onde encontrou o seu primer trabalho con Time Out de Londres (recibindo no ano 2003 a sua primeira comisión nacional desta revista) onde proseguirá coa sua carreira.
O seu trabalho está e estivo presente en muitos medios de comunicaçao , já que os seus clientes som muitos e muito variados. Entre eles encóntrase a BBC, Vodafone, Coca Cola, Royal Mail, Faber & Faber, Macmillan, Random House ,The Observer , The Economist e o papel pintado, New York Times, The Guardian e muitos mais.
Ao longo da sua carreira ilustrou máis de sesenta revistas , publicou máis de 550 ilustraciones e fiz dois livhros de recopilaçao da sua obra a través de Mark Batty Editorial : "Guess Who - As muitas caras de Noma Bar “, em 2008 e" Espazo negativo "a comezos do 2009.
Recentemente foi contratado por BAFTA para ilustrar os nominados ao melhor filme do año 2009 e a sua obra exhíbese na sua sede de Piccadilly.
TAGS
As pesquisas forom feitas en español e inglés.
Tags:
Imágenes Noma Bar
Noma Bar trayectoria profesional
Técnicas Noma Bar
Interview/entrevista Noma Bar
Libro Noma Bar
Guess who
Negative space/ espacio negativo
Libros Noma Bar
Fotografía Noma Bar
Ibm Noma Bar
Críticas Noma Bar
FONTES DE INFORMAÇAO
Algums links dos que me ajudei para redactar a informaçao:
wikipedia [1]
vectoralia [2]
LINKS DE INTERESE
Artica[3]
Flickr[4]
Noma bar en facebook[5]
Entrevistas a NOMA BAR
Grain edit[6]
New yorker[7]
It´s nice that[8]
TÉCNICAS USADAS
Noma Bar describe a sua arte como comunicaçao visual, combinando as suas habilidades como artista, ilustrador e deseñador. As suas estratexias prácticas e eficientes tenhem a sua origem no conhecemento de cómo o cerebro accede e comprende as imagems.
O proceso de desarrolho de cada uma das suas creaçaos comeza num caderno de desenho.Fai uma cheia de desenhos e tem mais de 60 cadernos. O caderno é parte de ele, um diario em curso e solo produce dixitalmente a obra,cando a ideia está totalmente terminada e conceptualizada.
Como técnica básica podemos dicir que fai uso dos pictogramas (gosta de mezclalos com caricaturas),iconos e espazos negativos e positivos creando composiçaos sencilhas que cumplem a sua funçao de inmediato. O seu estilo carece de adornos gratuitos e a paleta de cores que usa é viva e limitada.
A sutileza e precisión coa que manipula a forma e a figura e evidente.
No caso dos retratos combina as características do suxeito, com imágems que simbolizan a sua fama, para formar uma cara reconocible o instante.
Poderíamos reducir a sua técnica nunhas poucas palavras : Menos é mais; minimalismo para comunicar
OBRA NOMA BAR
O seu trabalho está recollido en dois livros.
Neste libvro, Noma Bar emplea a simple técnica do uso de espazos negativos creando uma impactante ilusao óptica, de tal maneira que a través de espazos vacíos consegue crear figuras que podem ser intrepretadas de duas ou mais formas.Tratase dunha colecçao de observaçoes positivas de situaçoes negativas e as solucions que Noma aporta.Tambén refírese a forma coa que Noma acércase a ilustraçao,conseguindo as suas ideias dende o espazo negativo.
A temática das suas ilustracoes, que nao tem desperdicio, som do mais diversas,sendo capaz de facer declaracions fortes sobre toda clase de conceptos: relaçoes raciais, a política pública, a política, o sexo, o crimen e a identidade nacional às discussaos globais da crisis.
Negative Space é um livro belamente deseñado que mostra sem palavras o talento de Noma Bar.
As imágems sao obras de arte forte, pero as mensajems que transmiten sao aún máis fortes.
Alguns exemplos. [9]
2.Guess who?:As muitas faces de Noma Bar
Nesta recopilaçao, Noma Bar mostra as caras dos famosos utilizando só unhas poucas línhas, as cores e os obxetos debuxados. A clave do éxito desta obra está no feito de que os obxetos que usa para crear cada cara refierense à pessoa en cuestión: evocan a sua personalidade,reputaçao,ou incluso, a sua ideoloxía.
Dende celebridades coma Steven Spielberg ou Michael Jackson, a iconos culturais coma Albert Einstein e Elvis, com figuras políticas coma George Bush e Saddam Hussein, Bar consegue crear caricaturas a través de ilustraçaos que se basan no poder de la asociaçao engadingolles um pouquinho de imaginaçao.
Por exemplo: O Michael Jackson de Bar tem a silueta dunha criança para los olhos e a nariz,mentres que o rostro inconfundibel de George W Bush está fabricado na sua totalidade a partir duma versao estilizada duma fotografía infame dun torturado prisioneiro de Abu Ghraib.
A continuaçao podedes observar alguhas destas obras. Imagems guess who. Outros [10]
NOMA BAR+IBM
Uns dos seus últimos ejercicios foi para IBM creando uma nova campanha para un mundo melhor,seguindo as actividades e visaos da empresa.
Assim o desenhador lanza esta serie de magníficos carteis con metáforas e dobres mensajems. A serie está composta por 12 peças onde mostra os sucessos de IBM. O interesante destes posters continua a ser como o desenhador fai uso dos espazo.
Botade uma olhada a esta galería onde se inclue parte deste trabalho: [11]
TRES IMAGEMS DAS QUE GOSTO
ALCOOLISMO
BIN LADEN
CHARLES DARWIN
COMENTARIO CRÍTICO
Gosto muito desde autor porque a través de imagems simples e quem de comunicar mensagems muito profundos e intencionais com uma claridade que asombra .
Na mina opiniao,é um dos caricaturistas e desenhadores mais creativos que um pode atoparse nestes tempos,pois a sua simpleza desborda contidos e dobres significados que invitan ao espectador a um fascinante jogo no que tem que descubrir eses segundos mensagems e intençaos que se escondem baixo uns simples trazos.Algumas das suas ilustraçaos son obras maestras do xénero.
Polo que podo ver nas suas creaçaos nao tem medo o que lhe digan e atrévese a denunciar as inxustizas sociais e políticas a través das suas metáforas visuais impactando dobre a audiencia .
Alem disso consegue também parodiar os personagems que elige sen olvidarse nunca de engadirlhe um toque de humor a cada uma das suas obras.
No caso dos retratos pareceme fascinante como con dois o tres cores e iconos ,logra capturar o espirito e a esencia da pessoa que desexa retratar logrando establecer uma correspondencia muito especial entre os seus retratos e a personagem que está retratar.





